Новиот Audi A7 Sportback: Спортското лице на Audi во луксузната класа - Екипа
Сакај СПОРТ!   Читај Спорт!   Живеј СПОРТ!
Ekipa
Ракомет
24/11/2017 17:32
Кошарка
23/11/2017 21:55
Фудбал
23/11/2017 20:53
Кошарка
23/11/2017 19:42

Новиот Audi A7 Sportback: Спортското лице на Audi во луксузната класа

Новиот Audi A7 Sportback: Спортското лице на Audi во луксузната класа

A7 Sportback го претставува новиот дизајнерски јазик на Audi кој во голем дел се држи до ветувачкиот дизајн на концептот. Купето со четири врати поставува стандарди во луксузната класа кога станува збор за прогресивноста. Тој го отелотворува новиот стил на Гран Турер, со динамични линии, систематска дигитализација, спортско возачко искуство и разновиден концепт на простор.

Динамика во најубавите детали: надворешниот дизајн

Надворешниот дизајн на A7 Sportback е израз на новиот дизајнерски јазик кој Audi го претстави со пролог студијата и првично го реализираше со производството на новиот Audi A8. Со големи површини, остри рабови и затегнати атлетски линии, A7 сигнализира динамика и прогресивност од секоја перспектива.

Предната страна, решетката Singleframe – поширока и пониска од онаа на Audi A8 – тесните фарови, смели воздушни контури и рамниот преден дел ги пренесуваат спортските карактеристики на овој Гран Турер. Фаровите се достапни во три верзии. Со средните и највисоките линии на опремата, лесниот потпис зазема предмет на дигитализација: 12 соседни сегменти за осветлување одделени со тесни простори предизвикуваат асоцијации со бинарни цифри 0 и 1. Највисоката верзија е HD Matrix LED фаровите со Audi ласерско светло.

Audi A7 Sportback претставува атлетска скулптура со долга моторна хауба, долго меѓуоскино растојание и кратко накосување на кровот. Изречените контури ги нагласуваат тркалата, кои содржат дијаметар до 21 инч и ги олицетворуваат Quattro гените на Audi. Овие гени ја одредуваат пропорцијата на телото на возилото. Силуетата ја дефинира динамичната покривна линија, која остро се намалува кон задниот дел.

Четири фигури го опишуваат спортскиот карактер на големото купе: тоа се должината од 4.969 милиметри, меѓуоскиното растојание од 2,926 милиметри и ширината од 1,908 милиметри, но и висина од  само 1,422 милиметри.

Како и со претходниот модел, задниот крај е заострен. Долгиот капак на багажниот простор завршува со изразена, заоблена усна од која интегрираниот спојлер се активира автоматски на 120 km/h. Рамен лесен дизајн кој е заеднички за сите врвни модели на Audi – се прикажува на задните светла, кои се составени од 13 вертикални сегменти. Кога вратите се отклучуваат и повторно кога ќе се заклучат, светлосните анимации се видливи на задните светла, нагласувајќи ја динамиката на големото купе додека возилото е стационарно. Палетата на бои нуди избор од 15 бои, од кои осум се нови. Опционалниот надворешен пакет S-line понатаму го унапредува изгледот, со модификации на решетката на ладилникот и предните воздушни приливи, прагови и предни и задни дифузери. Тие се во сјајна црна боја и се посилно нагласени.

Static photo Colour: Florett Silver

Предлог-дизајн кој влегува во производство: ентериер

Ентериерот врши уникатен спој на дизајнот и технологијата. Внатрешноста на новиот Audi A7 Sportback заслепува со својата футуристичка атмосфера. Редуцираниот, чист дизајнерски јазик кој прикажува безвременска елеганција. Хоризонталните линии и елегантната инструмент таблата обезбедуваат чувство на голема просторна димензија. Централната конзола е ориентирана кон возачот, нагласувајќи го спортскиот карактер на овој Гран Турер.

Горниот дисплеј од 10,1 инчи (во комбинација со MMI навигација плус) се навалува кон возачот. Со црна панел оптика и врамена во графит-сиво алуминиумско затворање, речиси исчезнува во контролната табла кога се исклучува. Телото кое го поддржува затворањето е само геометриска скулптура. Корисничкиот интерфејс на екранот се појавува штом автомобилот се отклучи. Во согласност со дизајнот на ентериерот, изгледот е намален и содржан. Сите содржини на екранот можат брзо да се регистрираат.

Static photo Colour: Florett Silver

Контрола на вашите прсти: Систем за контрола со одзив на допир со MMI и онлајн гласовна контрола

Новиот Audi A7 систематски ја продолжува стратегијата за дигитализација што ја претстави A8. Внатрешната архитектура лесно се вклопува со новиот MMI оперативен концепт на Audi. Тој го заменува ротационото копче и конвенционалните копчиња и контроли на претходниот модел со два големи дисплеи со допир во висока резолуција.

Возачот го контролира инфозабавниот систем од горниот екран. Монтирана на асиметричната конзола на централниот тунел, понискиот дисплеј од 8,6 инчи обезбедува пристап до системот за контрола на климата, функции за удобност и внесување на текст.

Audi нуди дополнителен дисплеј што проектира важни информации пред возачот. MMI навигацијата плус, исто така, го вклучува Audi виртуелниот пилотски кабина со 12,3-инчен екран.

Оперативниот концепт за одзив на допир со MMI допира хаптичен и акустичен фидбек и е интуитивен за употреба како паметен телефон. Корисниците слушаат и чувствуваат кликање како потврда при активација на функција со прстот. Со својата логичка и рамна структура на менијата, системот овозможува брз пристап до различните функции на возилото, а исто така може да биде и персонализиран благодарение на копчињата со можност за конфигурирање.

Опционалната гласовна контрола во новиот A7 Sportback ја прави работата уште попогодна. Со MMI навигација плус, природниот говорен дијалог систем процесира прашања и команди на два начина – со информации зачувани во системот и во исто време со детално знаење од cloud сервисот.

 

Целосно поврзан за поголема удобност и безбедност: инфо-забавни функции и конективност

Со својата сеопфатна поврзаност, Audi A7 е совршено опремен за долги возења. Тој им нуди на корисниците повеќе погодности, можности за безбедност и прилагодување. Овој Гран Турер располага со истиот инфо-забавен систем и поврзување како Audi A8. До седум возачи може да ги зачуваат нивните претпочитани поставувања во индивидуалните кориснички профили. До 400 параметри може да се персонализираат. Онлајн услугите од Audi connect се проширени. Дополнувањата вклучуваат сообраќајни знаци и информациите за опасности Car-to-X, кои ја користат интелегенцијата на Audi флотата.

Новиот A7 Sportback додаѓа како стандарден со MMI радио; MMI навигацијата и MMI навигација плус се достапни како опции. Постои избор на четири звучни системи. На врвот ,верзијата Bang & Olufsen Advanced Sound System, кој исто така обезбедува фасцинантен 3D звук на задните седишта.

Interior

Интелигентен и удобен: Audi AI системите

Со копчето AI, возачот го активира пилотот за далечинско паркирање на Audi AI и пилотскиот гаражен пилот на Audi AI. Тие автономно го маневрираат A7 Sportback во или надвор од паркинг просторот или гаражата. Возачот може да излезе од автомобилот пред да ја започне функцијата преку myAudi апликацијата на нивниот паметен телефон. За да го следи маневрирањето, возачот притиска и го држи копчето Audi AI цело време. Централниот контролор за помош на возачот (zFAS) ги спојува податоците од софистицираниот сет на сензори за постојано пресметување на слика на околината. Во зависност од нивото на опремата, може да има пет радарски сензори, пет камери, 12 ултразвучни сензори и ласерски скенер.

Покрај системите Audi AI, новиот A7 Sportback има вкупно 39 системи за помош на возачот за да им олесни во возењето.

Управување и удобност на долги патувања: шасијата

Новиот A7 дополнително ја проширува својата синтеза на спортско возење и удобност. Опционалното динамичко управување со сите тркала, новата програма за електронска шасија (ECP) – централниот контролер за шасијата и ажурираната воздушна суспензија го прави уште поагилен, пргав и удобен. На тој начин A7 е совршен Гран Турер: динамичен и агилен на извонредни патишта, но сепак удобен на долгите автопати.

Електрификација со широк спектар: благ хибриден систем за поголема удобност и ефикасност

Сите мотори кои се користат во A7 Sportback се стандардни со нов благ хибриден систем (MHEV) за поголема удобност и ефикасност. Со двата V6 мотори се користи примарниот електричен систем од 48 волти. Стартерот за појас (BAS) работи заедно со литиум-јонска батерија и постигнува рекуперативни перформанси до 12 kW при сопирање. Со брзина од 55 до 160 км/ч, купето со четири врати може да се едри со исклучен мотор, за потоа повторно да се активира преку BAS системот.

Комерцијален текст

Advertisement

Редакцијата на Екипа се оградува од сите коментари со навредлива и заканувачка содржина што ќе ги пласираат читателите. Воедно, бара од сите свои читатели да се воздржат од навреди по национална и верска основа. Таквите коментари ќе бидат повлечени.