Денес, речиси 14 месеци пред Euro 6d-TEMP да стане задолжителна за сите ново регистрирани автомобили, од септември 2019, вкупно 79 мотори на Opel веќе ги исполнуваат новите строги ограничувања. Затоа, Opel има водечка улога во имплементацијата на идниот европски стандард за емисии, кој вклучува реални емисии во возењето (RDE), мерени на јавни патишта. Бензинските и погоните на плин кои се во согласност со Euro 6d-TEMP се достапни во опсегот на моделите на Opel, вклучувајќи ги ADAM, KARL и Corsa, Astra, Cascada и Insignia, Mokka X, Crossland X, Grandland X и Zafira – плус дизелски верзии.
“Брзата транзиција на Опел кон Euro 6d-TEMP е дел од нашата цел да преземеме водечка улога во намалувањето на емисиите од автомобилите”, вели извршниот директор на Инженеринг, Кристијан Милер. “Следните чекори се четири електрифицирани модели до 2020 година, вклучувајќи ја и следната генерација Corsa како електричното возило на батерии, а Grandland X како наш прв plug-in хибрид. До 2024 година ќе бидеме целосно електрифицирани, со хибридна или електрична верзија на батерии на секој модел на патнички автомобил “.
Освен разновидноста на ново развиените мотори, Opel исто така ја додава и најсовремената технологија на сегашните погонски единици, со цел дополнително да го оптимизира издувниот систем за Euro 6d-TEMP. На пример, Zafira добива нова верзија на 1,6-литарскиот бензински мотор со директно вбризгување. Како резултат на тоа, сите погонски единици на Zafira сега се опремени со филтер за честички (вклучувајќи ја и бензинската варијанта), додека дизелите дополнително ја користат технологијата за селективна каталитичка редукција (SCR).
Новата верзија на бензински мотор дава 100 kW / 136 КС и е достапна со шест брзински мануелен и автоматски менувач (потрошувачка на гориво, пет седишта: урбани 10,1 – 8,8 л/100 км., екстра-урбани 6,6 – 5,9 л/100 км, 7,9 – 7,0 л/100 км и 182 – 160 г/км CO2 комбинирано). Затворањето на филтерот за честички на бензин (GPF) овозможува оптимална регенерација (т.е. оксидација на честичките што се акумулираат во филтерот), намалувајќи ги емисиите на честички што е можно повеќе.
Во SCR процесот за дизелски мотори, AdBlue се инјектира во издувниот гас. Растворот се распаѓа во амонијак. Азотните оксиди (NOx) влегуваат во катализаторот во издувниот гас, а потоа селективно се намалуваат до азот и вода. Со усогласеност на SCR и Euro 6d-TEMP на дизелските мотори на Opel нема да влијаат забраните на дизелски возила од градските центри што во моментов што се разгледуваат во Германија.
Компактното спортско возило (СУВ) на Opel – Grandland X донесува нов дизел во портфолиото на погонски единици на брендот. Новиот мотор е дизајниран да ги задоволи строгите барања за идните емисии благодарение на иновативниот оксидациски катализатор / NOx adsorber заедно со селективната каталитичка редукција (SCR).
Произведувајќи 96 kW / 130 КС и развивање на максимален вртежен момент од 300 Нм при 1750 вртежи во минута, новиот 1,5-литарски, четирицилиндерски турбо дизел се нуди со 6-брзински мануелен менувач (потрошувачка на гориво, урбана 4,7 – 4,7 л/100 км, екстра-урбани 3,9 – 3,8 л/100 км, 4,2 – 4, л/100 км и 110 – 108 г/км CO2 комбинирано), како и напреден 8-степен автоматски менувач (потрошувачка на гориво, градски 4,5 – 4,4 л/100 км, екстра-градски 4,0 – 3,9 л/100 км, 4,2 – 4,1 л/100 км. и 109 -108 г/км CO2 комбинирано). Автоматскиот менувач со осум брзини не само што нуди непречено менување, туку и благодарение на дизајнот со мал триење, исто така, дополнително ја намалува потрошувачката на гориво и емисиите.
Дизелските 1,6-литарски мотори на Insignia исто така се опремени со SCR технологија (потрошувачка на гориво 81 kW / 110 КС – 1.6D Grand Sport: 5,2 л/100 км урбано, 3,9 л/100 км екстра-урбана, 4,4 л/100 км и 116 г/км CO2 комбинирано, Sport Tourer: 5,4 л/100 км урбан, 4,6 л/100 км екстра-урбан, 4,6 л/100 км и 121 г/км CO2 комбинирана, потрошувачка на гориво 100 kW/136 КС 1.6D Grand Sport: 7,0 – 5,8 л/100 км урбани, 4,6 – 4,2 л/100 км екстра-урбано, 5,5 – 4,8 л/100 км и 144 – 126 г/км CO2 комбинирани, Sport Tourer: 7,0 – 6,0 л/100 км урбани, 4,7 – 4,5 л/100 км екстра-урбан, 5,5 – 5,0 л/100 км и 146 – 132 г/км CO2 комбинирано).
И покрај умерената потрошувачка на гориво, Insignia 1.6D обезбедува супериорни перформанси, забрзувајќи од нула до 100 км/ч за 10,5 секунди и достигнувајќи максимална брзина од 212 км/ч.
Офанзивата на Euro 6d-TEMP на Opel продолжува со Astra. Бензинскиот 1.6-литарскиот мотор кој произведува 147 КС / 200 КС и вртежен момент од 300 Нм, сега има филтер за бензински честички (GPF). Со 6-брзински мануелен или автоматски менувач, 1.6 Turbo може да биде граден во Astra хечбек и Sports Tourer и да постигнува максимална брзина од 235 км/ч и да овозможи забрзување од нула до 100 км/ч за 7,8 или 7,9 секунди, соодветно (потрошувачка на гориво хечбек: 8,4 – 8,2 л/100 км., урбано, 5,5 – 5,0 л/100 км екстра-урбано, 6,5 – 6,2 л/100 км и 151 – 144 г/км CO2 комбиниранио, потрошувачка на гориво, Sport Tourer: 8,5 – 8,3 л/100 км. урбано, 5,5 – 4,9 л/100 км., екстра-урбано, 6,6 – 6,2 л/100 км. и 154 – 144 г/км CO2 комбинирано).
Турбoдизелскиот 1.6-литарскиот мотор на Astra, со 100 kW / 136 КС и 320 Нм вртежен момент (потрошувачка на гориво, шестстепен мануелен менувач: 5,5 – 5,3 л/100 км урбано, 4,1 – 3,9 л/100 км, 4,6 – 4,4 л/100 км и 121 – 116 г/км CO2 комбинирано, потрошувачка на гориво, шестстепен автоматски менувач: 6,1 – 5,9 л/100 км урбано, 4,2 – 3,9 л/100 км екстра-урбано, 4,9 – 4,6 л/100 км и комбинирано 130 – 122 г/км CO2) е опремена со технологија за селективна каталитичка редукција (SCR) за понатамошно намалување на емисиите на азотни оксиди. Новиот 1.6D, исто така, ќе стане достапен и на Sports Tourer во блиска иднина.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА