Opel ја најавува 5-та генерација на своето компактно, мултифункционално комерцијално возило, Combo. Новото Combo карго комбе е развиено со амбиција да им понуди максимална ефикасност на професионалците и најниска цена на одржување во сегментот, благодарение на новата архитектура, генијалниот пакет и уникатните технологии, истовремено претставувајќи огромен скок во споредба со почетната верзија. Светската премиера треба да се одржи на саемот за комерцијални возила на IAA во Хановер на 19 септември 2018 година и ќе биде достапна за нарачка од септември. Новиот Combo нуди широк спектар на варијанти, од кратка верзија со должина од 4,40 метри, долга верзија со 4,75 метри, и со кабини со две или три предни седишта и со пространа кабина со пет седишта. Новиот компактен транспортер на Opel исто така ги надминува повеќето главни конкуренти со волумен на товарниот простор од 4,4 м3, носивост до 1.000 кг и должина на товарниот дел до 3.440 мм за предмети и работен материјал. Одлучувачки за многу професионалци, и особено генијална карактеристика е тоа што растојанието помеѓу двата тркала е доволно широко за да се овозможи внесување на Евро палети, од кои две може да бидат сместени во товарниот простор на кратката верзија на Combo. И исклучително долги предмети како што се дрвени штици, може да се складира под агол благодарение на опционалниот отвор на покривот. И единствена карактеристика во сегментот е исто така воведена во новата генерација на OpelCombo: сензорски индикатор за преоптоварување кој при притискање на копче му овозможува на возачот да се увери дали возилото не е преоптоварено.
Покрај тоа, новиот Combo доаѓа со нови иновативни технологии, и до 19 системи за помош кои го прават полесно возењето, маневрирањето, транспортот на стоки или екипаж, и побезбедно и поудобно. Опционалната постојана камера за гледање назад (PermanentRearViewCamera) делува како “дигитален” ретровизор – во голема мера ја подобрува видливоста на возила или на натоварените возила. Понатаму, втората камера во надворешната ретровизорна страна на совозачот гарантира дека возачот повеќе не мора да се грижи за слепа точка на оваа страна на возилото. И, новиот Combo, исто така, може да биде опремен со новиот FlankGuard- систем базиран на сензори кој помага да се спречат досадните и скапи удари, или гребнатини додека се врти со мала брзина, предупредувајќи го возачот кога постои ризик дека ќе се удри автомобилот со пречка (столбови, прегради, ѕидови или други возила). Оние професионалци чии работни места бараат зголемена влечна сила во кал, песок или снег, исто така, можат да го надградат Combo со погон на предните тркала со електронскиот систем за контрола на влечење IntelliGrip и со поставувањето на “worksite”. Ова вклучува зголемен клиренс од 30 mm, предни и задни вдлабнатини, зголемен дијаметар на гуми, и задни перничиња со варијабилни пружини. И опционалните ултрамодерни системи на AppleCarPlay и AndroidAutoинфозабавниот систем овозможуваат возачите лесно да го најдат патот до и од најоддалечените локации.
“OpelCombo е идеален придружник за работа и речиси и да нема работа која е премногу голема за него благодарение на неговиот најдобар во класата волумен на оптоварување. Покрај тоа, доаѓа со ултра-модерни технологии претходно познати само од сегментот на патничките автомобили. Ова го прави Combo комерцијално возило со докажани квалитети на патнички автомобили во однос на помошта на возачот, безбедноста и удобноста – сеопфатно во најдобра смисла на зборот “, изјави Петер Куспер извршниот директор за продажба и маркетинг.
Капацитет за товарање како на поголемо возило: Combo како мултифункционален транспортер
Ознаката на Combo е синоним за компактни, мултифункционални транспортери за професионалци на над 4 генерации, од 1987 година. Првата генерација се базираше на OpelKаdett, следните два на моделите на Corsa од тоа време, а четвртиот беше резултат на заедничко вложување со Fiat. Новата, петта генерација е развиена врз сосема нова архитектура во PSA групацијата, неоспорен европски лидер во бизнисот со комерцијални возила. Затоа, не е изненадување што станува збор за најкомпетентно возило на пазарот.
Таа е достапна во различни варијанти, овозможувајќи безброј комбинации;
- кратка верзија со должина од 4,4 метри со меѓуоскино растојание од 2.785 мм., носивост до 1.000 килограми и товарен волумен од 3,3 до 3,8 м3, при што лесно може да се складира материјал со должина до 3,090 мм. Оние кои имаат потреба да транспортираат уште подолг производ, може да нарачаат Combo со лизгачка врата и корисен отвор на покривот. Ова овозможува транспорт на предмети со тежина до 100 килограми под еден агол, без да мора да ја оставате отворената вратата.
- XL-варијанта со должина од 4,75 метри со меѓуоскино растојание од 2,975 мм и можност за товарење до 4,4 м3, што може дури и да носи работна опрема со должина до 3,440 мм.
Уште една голема предност е што може лесно да се внесат габаритни предмети преку задните врати со низок праг за товар од само 557 мм. Има доволно простор помеѓу лаковите на тркалата за виљушкар за внесување на две Евро палети, дури и во најкратката Combo верзија. Безбедноста е исто така земена предвид: Шест прстени на подот и уште четири опционални во средниот дел помагаат да се задржи сè на свое место.
Важна безбедносна карактеристика, т.н. индикатор за преоптоварување (overloadindicator) е ново за Opel. Системот автоматски ја мери масата во внатрешност при стартување на моторот. Алтернативно, возачот може да побара системот базиран на сензори да го мери оптоварувањето на оските со притискање на копче. Бел LED сигнал свети ако тежината надминува 80 проценти од дозволената носивост. Ако тежината е над границата, се појавува портокалов сигнал со извичник.
Новиот Combo, исто така, нуди решение за транспорт на луѓе и опрема со верзија на кабината за екипажот. До пет лица, вклучувајќи го и возачот, може да седат удобно, додека работниот материјал е безбедно сместен зад преградниот ѕид. Покрај тоа, задната клупа може да се преклопи надолу и да се подели и придвижи зад предните седишта ако е потребно. Поклопецот во преградата гарантира дека особено долги предмети можат да се транспортираат.
Релаксирачко возење: Најдобри технологии и удобност на патнички автомобил
Кога станува збор за просторот за товарење, Combo нуди повеќе од комерцијални возила, исто така нуди и најсовремена технологија уникатна во сегментот. Ниво на удобност за патниците директно наследени од патничките верзија на ComboLife што почна да се продава во почетокот на јуни.
Иновативните системи за помош, како што е постојаната задна камера ( PermanentRearViewCamera), овозможуваат извонредна видливост и го прават возењето порелаксирано. Секој што управувал транспортер знае дека гледањето во внатрешниот ретровизор може да биде предизвик – или дури и невозможно во случај на целосно оптоварено возило или со целосен сандак: во овие случаи возилото мора да се управува преку надворешните огледала на вратата. Ова не се однесува на новиот Combo. Возилото може да биде опремено со камера за задниот дел што ја прикажува областа зад автомобилот на екранот за инфозабава. Од една страна, тоа го олеснува маневрирањето преку упатства веднаш штом ќе се избере рикверц позицијата на менувачот. Од друга страна, кога се вози ја прикажува површина од 4 до 30 метри зад возилото и на тој начин може да се користи како постојан “дигитален” ретровизор. Втората камера е вградена во надворешната страна на ретровизорот на совозачот и дополнително го подобрува целокупниот поглед. Штом индикатор кај совозачот е активирано, приказот од страната на совозачот се покажува на мониторот, што резултира со значително зголемување на безбедноста на сите учесници во сообраќајот, а постоење на слепа точка е речиси непознато за возачите на Combo.
Покрај тоа, новиот модел доаѓа со дополнителни ултра-модерни системи за помош на возачот познати од патничката верзија на ComboLifе . Понудата е единствена на пазарот и вклучува:
- Предупредување за преден судир со детекција на пешак и автоматско сопирање во итен случај,
- Држење на сопствената лента,
- Контрола при спуштањето
- Интелигентна адаптација на брзина,
- Автоматски крузконтрол
- Сигнализација на сонливост на возачот
Препознавање на знаци за ограничување на брзината
Последно, но не и најмалку важно, новата генерација на инфозабавни системи обезбедува извонредна поврзаност. Компатибилните MultimediaRadio и MultimediaNaviPro системи заедно со CarPlayApple и AndroidAuto лесно може да се контролираат преку 8-инчен тачскрин екран во боја лесен за читање и лесен за дофат Интегрираниот систем за навигација со европските карти и 3D за навигација, исто така ги покажува TMC (TrafficMessagesChannel) надградбите, со што се гарантира дека возачите секогаш ќе го изберат совршениот пат да дојдат до клиентите и да се избегне сообраќајниот метеж.
И, како што не постои ништо како уживање во удобноста пред или после работа, со греење на предните седишта, греење на воланот – единствен во овој сегмент. И типична за Opel – удобна задната клупа. И патниците може да задржат ладна средина дури и во најжешките денови, благодарение на контролата на климата со двојната зона.
Исто како и кај патничките автомобили, Combo ќе може да има голем број на ефикасни мотори во комбинација со модерни преноси. Заедно со првокласен товарен дел, удобност на ниво слично на оние во патничките автомобили и богата инфозабавна табла, го прават новиот OpelCombo идеален и за општа намена како комерцијално возила за многу повеќе од работа.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА