Се наоѓа зад петите на новата целосно електрична Opel Mokka, и германскиот производител на автомобили сега ја најавува новата Mokka со најсовремени мотори со внатрешно согорување. Високо ефикасна и покомпактна од кога било, новата Mokka е совршена комбинација на забава и модерност – идеален за урбаната џунгла, како и широко отворените простори на автопатот.
„Новата Opel Mokka содржи сè за што се залага брендот – денес и во иднина“, вели Мајкл Лохшелер, извршниот директор на Opel. „Забавнa, ефикаснa и темелно иновативнa, Mokka точно ги симболизира вредностите на нашиот бренд – возбудлив, достапен, германски. Нашите клиенти можат слободно да изберат дали сакаат да го нарачаат Mokka со електричен погон или некој од нашите нови екстра ефикасни мотори “.
И покрај малку подолгото меѓуоскино растојание (+2,0 мм), новата Mokka е пократка за 12,5 см. од претходниот модел, додека на своите пет патници им нуди сличен простор внатре и багажен простор до 350 литри. Неговата вкупна должина од само 4,15 метри го прави супер лесен за маневрирање и паркирање во урбани и приградски области.
Дизајнот на новата Mokka изненадува со зачудувачки пропорции и волшебна прецизност од целокупниот, смел изглед, карактеризиран со кратки премини и добро засачен, широк став, се до најмали детали. Новакот исто така се издвојува како прв модел што го карактеризира идното бренд лице и целосно дигитален кокпит на следната генерација: Opel Vizor и Opel Pure Panel, соодветно. Хоризонтално растегнатата табла со инструменти интегрира два широки дисплеи; оној пред возачот е со големина до 12 инчи. Со цел да се овозможи интуитивна употреба и постојан фокус на возачот на патот, дизајнерите на Opel ги задржаа контролните копчиња за основните функции.
Со GS Line опремата, Opel за прв пат нуди верзија на Mokka со поспортски изглед. Оваа нова гарнитура – вклучително и како стандардно отворање на дневна светлина со црвен потпис, високо сјаен црн Vizor, црни наместо хромирани елементи за надворешни облоги и амблемите, специфична ткаенина на предното седиште, црвена облога на инструмент таблата, алуминиумски бандажи со црвена боја, двобоен покрив и црн наслов – прават Мока да биде вистински привлечна за очите.
Иновативни технологии за сите: новата Mokka ја продолжува традицијата на Opel
Новата Mokka останува верна на традицијата што ја дефинира брендот на Opel да ги направи иновативните технологии од повисоките класи на возила достапни за широк спектар на купувачи. Овие вклучуваат напредни системи како што се ACC (Advanced Cruise Control) и Active Lane Positioning. Системот за осветлување исто така нуди водечки технологии со адаптивната, а со тоа и без отсјај матрикс светло со 14 елементи, единствени во сегментот. Сите варијанти на моделот Mokka доаѓаат стандардно со LED светла напред и назад, електрична сопирачка за паркирање, како и препознавање на сообраќаен знак. Исто така, достапна е панорамна камера со заден поглед од 180 степени и автоматско помагање при паркирање.
Новата Mokka се базира на новата верзија на високоефикасната мулти-енергетска платформа на компанијата CMP (Common Modular Platform). Овој лесен и ефикасен модуларен систем нуди максимална флексибилност во развојот на возилото и овозможува употреба на чисто батериско-електричен погон, како и мотори со внатрешно согорување. Клиентот има избор.
Инженерскиот тим во Риселсхајм посебно работеше на масовно задржење на тежината од едната страна, заштедувајќи до 120 кг. во однос на претходната генерација и зајакнување на крутоста на шасијата од друга страна. Придобивките се очигледни: новата Mokka троши значително помалку, додека е многу поодговорна, подвижна и забавна за возење.
Нови мотори: Идеална рамнотежа помеѓу ефикасноста и перформансите
Темпераментен а сепак економичните бензински и дизелски мотор нудат излезна моќност од 74W (100 КС) до 96kW (130 КС). Умерената потрошувачка на гориво и супериорните перформанси се карактеристични за сите опции на погонскиот систем (прелиминарна потрошувачка на гориво според NEDC: комбиниран 3,8-4,8 л/100 км., 100-111 г/км CO2).
- Забавата започнува со почетната понуда 74kW (100 КС) 1.2 Turbo во комбинација со шестстепен мануелен менувач (прелиминарна потрошувачка на гориво NEDC1: комбиниран 4,6 л/100 км., 104 г/км CO2).
- Подобри перформанси има од 1.2 Turbo од 96kW (130 КС). И покрај силната моќност, потрошувачката на гориво кај целосно алуминиумскиот мотор останува умерена со било кој од шестстепениот мануелен или со осумстепениот автоматски менувач (прелиминарна потрошувачка на гориво NEDC1: комбиниран 4,5-4,8 л/100 км, 103-111 г/км. СО2).
Широк вртежен момент за бензинските мотори: Врвна способност за возење
Високата ефикасност и темпераментната перформанси се карактеристични за новите бензински мотори. Внатрешните триење и загубите од триење се минимизирани. Турбополначот исто така реагира веднаш, со силен развој на вртежниот момент веќе при ниски вртежи во минута. Максималниот вртежен момент од моторот со 74kW (10 КС) 1.2 е 205 Нм; топ моделот со 96kW (130 КС) развива дури 230 Нм. Со најголемиот дел од максималниот вртежен момент на располагање во широк опсег, двата мотори се одликуваат со високите возни својства. Најмалку 95 проценти од максималниот вртежен момент е достапен помеѓу 1.500 и 3.750 вртежи во минута – во комбинација со малата тежина на возилото, и ова овозможува многу добра управуваност.
Возните перформанси се совпаѓаат со високата ефикасност на моторите. Новата Mokka со 96kW (130 КС) и мануелен менувач достигнува максимална брзина од 202 км/ч., со забрзување од нула до 100 км/ч за 9,2 секунди. Подеднакво импресивен е и 1.2 турбо моторот со 74kW (100 КС). Со максимална брзина од 182 км/ч., забрзува од нула до 100 км на час за околу единаесет секунди.
Почетниот мотор од 74 kW (100 КС) е опремен со шестстепен мануелен менувач како стандард. Со 1.2 моторот со 100 kW (130КС) клиентите можат да изберат меѓу шестстепен рачен или автоматски со осум брзини. Прилагодливите програми за менување и технологијата Quickshift го претставуваат најсовременото во сегментот на пазарот кај Mokka. Возачите можат самите да менуваат брзини преку стандардните лопатки на воланот.
Хај-тек и висока ефикасност: 1.5 дизел
На двата бензински мотора им се придружува темпераментниот 1,5-литарски дизел со шестстепен мануелен менувач, произведувајќи 81 kW (110 КС) и максимален вртежен момент од 250 Нм (прелиминарна потрошувачка на гориво NEDC1: комбиниран 3,8 л/100 км, 100 г/км CO2).
За оптимално дополнително обработување на издувните гасовите, системот за намалување на емисиите на дизелскиот мотор – кој се состои од пасивен оксидационен катализатор / NOx адсорбер, AdBlue инјектор, SCR катализатор и филтер за дизелски честички (DPF) – се групирани заедно како компактна единица, што е можно поблиску до моторот. Адсорберот на NOx делува како катализатор на ладен почеток, намалувајќи ги емисиите на NOx на температури под исклученото осветлување на SCR. Љубителите на електрична мобилност можат да нарачаат Opel Mokka-e. Заедничката модуларна платформа (CMP) располага со различни погонски системи.
Лидер во сегментот: високо-технолошки системи за помош и технологија на осветлување
Новата Mokka пристигнува во Б-сегментот со врвни иновации кои до неодамна беа достапни само во луксузната класа. Предупредување за судир напред со автоматско сопирање во итни случаи и детекција на пешаци работи со брзина над 5 км на час. Ако на возилото или пешакот му се приближи премногу брзо, системот се огласува со предупредувачки звук и прикажува порака во Информативниот центар на возачот. Ако судирот е неминовен, системот за сопирање е подготвен и, доколку е потребно, се воспоставува итно сопирање за да се минимизираат ефектите од потенцијален судир. При брзини под 30 км на час, системот може целосно да го запре возилото. Ако брзината надминува 30 км на час, брзината се намалува и возачот мора активно да сопира.
Прилагодливиот темпомат одржува одредено растојание помеѓу новата Моkka и возилото пред себе, користејќи сензори за радари и камера. Оперативно помеѓу 30 и 180 км на час. Брзината на возилото се зголемува или намалува за да го следи возилото напред, но нема да ја надмине поставената брзина. Со автоматски менувач, системот нуди дополнителна функционалност на застанување и движење. Може да го сопре автомобилот до место и да го следи возилото напред во сообраќајниот метеж.
Новата Mokka повторно подвлекува дека Opel е лидер во технологијата на осветлување. Сите варијанти се опремени со LED светилки од најновата генерација – од дневни светла во типична графика на Opel до фарови и предни светла за магла. Апсолутен белег во овој сегмент е адаптивнoто Матрикс IntelliLux LED® светло со вкупно 14 елементи. Како и кај Opel Insignia, Opel Astra и новата Opel Corsa, системот за осветлување овозможува возење со постојано средно светло. Со цел да се спречи отсјајот за возачите на возилата што доаѓаат или на оние пред возилото, индивидуалните LED елементи можат да се исклучат во милисекунди за да ги исечат возилата од светлосниот конус – никој не е заслепен, а сепак патниците на Mokka доживуваат осветлување налик како на стадион. Од задниот дел, изборот за технологија само на LED технологијата им овозможи на дизајнерите да се решат за многу тенки растегнати светла што го зголемуваат чувството на прецизност и квалитет.
Одличниот инженеринг за седење е врвен карактеристичен за Opel. На располагање се разни ергономски седишта во шест насоки, кои се индивидуално прилагодливи. Спортска Алкантара и класичен целосен кожен ентериер можат да се нарачаат – многу невообичаени за возило од Б сегментот. Куна е загреаното кожно седиште со перфорирана површина и масажна функција за возачот
Возачот и совозачот можат да ги стават своите паметни телефони во фиоката за складирање сместени во централната конзола. Компатибилните телефони се надополнуваат тука индуктивно (безжичен). Формирана гумена подлога спречува уредите да се лизгаат наоколу.
Новата линија на инфо-забава совршено ги вмрежува и забавува возачите и патниците на Mokka. Достапни се мултимедијално радио и мултимедијален Navi системи со 7-инчен екран на допир, во боја и врвниот систем Multimedia Navi Pro со 10-инчен екран на допир во боја со висока резолуција. Мониторите се интегрални со новиот Pure Panel од Opel и идеално поставени кон возачот.
Мултимедијалните системи компатибилни со Apple CarPlay и Android Auto имаат интегрирана гласовна контрола. Новата Mokka ја нуди и услугата OpelConnect. LIVE навигацијата со информации за сообраќај во реално време, плус директна врска со помош при дефект и eCall ги прават патувањата уште порелаксирани за возачите и патниците. Ако воздушните перничиња или затегнувачите на безбедносните ремени се активираат при несреќа, eCall автоматски ја контактира локалната точка за јавната безбедност (PSAP).
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА