Новиот Opel Crossland: Многу повеќе од само убаво лице

Свеж и компактен однадвор, многу простран и разновиден одвнатре и со кул изглед на SUV. Тоа е новиот Opel Crossland, кој е првиот модел што го прифати непогрешливото ново лице на марката, прикажано пред само неколку недели од новата Opel Mokka. Како и кај Mokka, и новиот Opel Crossland се откажува од Х-додатокот во своето име. Покрај дизајнот, Opel дополнително ја развива шасијата на Crossland, управувањето и додаде спортски GS Line + опрема, како и IntelliGrip прилагодлива контрола на пролизгување.

Органски интегрирајќи ја решетката и фаровите, Opel Vizor на новиот Crossland се протега во еден единствен потег низ предниот дел на возилото. Vizor оптички ја истегнува ширината и ја организира маската со намалена количина на елементи. Легендарниот амблем на молња на брендот гордо доминира во центарот. Vizor ќе стане белег на сите модели на Opel во текот на 2020-тите со идејата за понатамошно групирање на врвни технологии.

На задниот дел, новите затемнети светла во темно нијанса го подобруваат дизајнот на крилата на Opel, а новата голема сјајна црна задна врата (достапна во комбинација со црниот покрив) го прави новиот Crossland да изгледа поширок и посилен.

Нови се и предните и задните лизгачки плочи (обоени во сребро, на варијантата на моделот Ultimate), LED предни светла за магла (со хромиран декор на Ultimate и Elegance), обликувана хромирана врата за Ultimate, плус модерно светло од 16 и 17 инчи алуминумски тркала. Првите се достапни во сребрена, црно-сјајна двојна боја или високо сјајна црна боја, додека вторите доаѓаат во црна двојона боја или сјајно црна. Љубителите на спортски изглед ќе го посакаат Crossland GS Line +. Оваа нова опрема вклучително и црните 17-инчни лесни легури од алуминиум, црн покрив, отворање на дневна светлина со црвен потпис, ергономски седишта со сертифициран AGR (Aktion Gesunder Rücken eV) за возач и совозач, LED задни светла и шини за покриви го прават компактниот теренец навистина како надвор од конкуренцијата. Дарежливото чувство на простор и првокласните ергономски AGR предни седишта во Crossland ќе ги направат долгите патувања уште поудобни. SUV возилото убедува и со високо ниво на флексибилност, благодарение на индивидуалните лизгачки и лежечки задни седишта. Тие доаѓаат со разделување во сооднос 60/40 и се лизгаат до 150 милиметри, зголемувајќи го просторот на багажникот од 410 на водечките во класата 520 литри за неколку секунди. Преклопувањето на задните седишта целосно го зголемува обемот на багажникот на 1.255 литри. Динамичните возачи особено ќе ги ценат подобрувањата што ги направи Opel во шасијата на Crossland. Инженерите на Опел во Риселсхајм развија нови пружини и амортизери за предната суспензија на потпора Мекферсон и задната оска со сноп со вртење. Во комбинација со новото  средна вратило на управувачот што ја подобрува прецизноста на управувачот и централното чувство, шасијата на новиот Crossland обезбедува оптимален баланс на удобност и агилност.

Ново со IntelliGrip: Оптимална тракција во секое време

Новите купувачи на Crossland можат да додадат дополнителна безбедност на подобрената динамика на возење со IntelliGrip (достапно од почетокот на 2021 година). Овој прилагодлив систем за контрола на влечењето овозможува оптимална тракција и стабилност на сите видови површини. IntelliGrip ги карактеризира следниве пет режими:

  • Нормално / На пат: „Normal Mode“ се вклучува веднаш штом ќе се вклучи Crossland. Поставките за ESP и контролата на влечење се соодветни за нормални услови на возење во центарот на градот, на автопатот или на село.

  • Снег: Овој посебен зимски режим овозможува оптимално влечење на ледените и снежните површини со брзина до 50 км / ч. Контролата на тракцијата го регулира лизгањето на предните тркала, забавувајќи го вртливото тркало и пренесувајќи го вртежниот момент на другото предно тркало.

  • Кал: Овој режим овозможува повеќе лизгање на тркалото. Ова намерно вртење на тркалото со најмало влечење кога возилото тргнува овозможува отстранување на калта од гумата, што потоа може да ја врати тракцијата. Во меѓувреме, тркалото со најголем грип прима најголем вртежен момент. Овој режим е активен до 80 км / ч.

  • Песок: Овој режим овозможува мала количина на истовремено вртење на предните тркала, овозможувајќи му на возилото да се движи и да го намали ризикот од тонење.

  • ESP Off: Ова го деактивира ESP и контролата на влечење со брзина до 50 км / ч. Од безбедносни причини, IntelliGrip автоматски се враќа во „нормален режим“ со брзина поголема од 50 км / ч.

Возачите и патниците можат да уживаат не само во силно држење, тие се исто така добро поврзани и забавувани благодарение на палетата на инфо-забавни системи кои се состојат од Radio BT, Multimedia Radio и врвниот Multimedia Navi Pro со 8 инчен екран на допир во боја. Мултимедијалните единици се исто така компатибилни со Apple CarPlay и Android Auto. Компатибилните паметни телефони се полнат додека се користат преку безжично индуктивно полнење. Покрај тоа, Crossland ја нуди услугата „OpelConnect“ како опција. Навигацијата ВО ЖИВО со информации за сообраќај во реално време и тековни цени на горивата, плус директна врска со помош при дефект и повици за итни случаи, ги прави патувањата уште порелаксирачки.

Еуро 6д бензински и дизелски мотори: Забава за возење со мала емисија на штетни гасови

Клиентите на Opel Crossland можат да избираат од портфолио на погонски единици со ефикасни бензински и дизел мотори со работна сила од 1,2 и 1,5 литри. И бензинските мотори со 61kW (83кс) до 96kW (130кс) и дизелските мотори со 81kW (110кс) и 88kW (120кс) сега го исполнуваат строгиот стандард на емисија на штетни гасови Euro 6d.

Технологија на осветлување во тренд и иновативни системи за помош

Патувањата ќе бидат уште порелаксирани и побезбедни со бројните ултрамодерни технологии и системи за асистенција достапни со Opel Crossland. Прилагодливи светлосни предни светла со светло во свиоци, асистенција на долго светло и автоматско израмнување обезбедуваат извонредна видливост во мракот.

Најважните системи за помош на новиот Opel Crossland:

  • Head Up дисплејот ги проектира најважните податоци за брзината, навигацијата и системите за асистенција во директниот видеокруг на возачот.

  • Предупредување за судир напред со автоматско сопирање во итни случаи и детекција на пешаци работи со брзина над 5,0 км/ч. Ако на возилото или пешакот му се приближи премногу брзо, системот испушта предупредувачки звук и прикажува порака во Информативниот центар за возачот. Ако претстои неизбежен судир, системот за сопирање е подготвен и, доколку е потребно, се воспоставува итно сопирање за да се минимизираат ефектите од потенцијален судир. Под 30 км на час, системот може целосно да го запре возилото. Ако брзината надминува 30 км на час, брзината се намалува и возачот мора активно да сопира.

  • Предупредувањето за напуштање на лента на движње издава звучни и видливи сигнали ако регистрира дека ненамерно се излегува од лентата.

  • Предупредувањето за поспаност на возачот го проценува нивото на замор преку стилот на возење и го предупредува возачот доколку е неопходна пауза.

  • Side Blind Spot Alert користи ултразвучни сензори и ги пријавува возилата што се движи на страните на автомобилот и го предупредува возачот со светло за предупредување во соодветното ретровизор.

  • Панорамска камера со заден преглед со агол на видливост од 180 степени одзади.

  • Автоматската помош за паркирање идентификува соодветни паралелни и нормални места за паркирање и автоматски го паркира автомобилот; возачот треба да работи само со педалите и менувањето на брзината.

  • Темпомат со огараничувач на брзината заедно со препознавање на знак за брзина, овозможува брзо и лесно придржување кон ограничувањето на брзината.

Opel наскоро ќе ги отвори нарачкиte за новиот Crossland кој ќе пристигне во продажните места на почетокот на 2021 година.

 

Се вчитува...