Електрифицирано: Новата Opel Corsa-e добитник на наградата „Златен управувач за 2020“

Новата Opel Corsa продолжува со победничките патеки и сега ја освои една од најважните награди во германската автомобилска индустрија – „Златниот управувач за 2020“. Целосно електричната Corsa-e ја доби наградата денеска. Corsa-е заслужено ги победи сериозните ривали и ја понесе првата награда во категоријата мали автомобили. Најпродаваниот мал автомобил во Германија ги електрифицира  експертите и читателите на Auto Bild и Bild am Sonntag како и клиентите.

„Opel е електричен“, вели Мајкл Лохшелер извршниот директор на Opel, – „И нашата нова Opel Corsa-e е најдобриот доказ. Тоа покажува дека електричниот автомобил денес може да биде не само динамичен и практичен, туку и достапен за сите. Горди сме на начинот на кој Corsa-e ги убедува сите: нашите клиенти, читателите на Auto Bild и Bild am Sonntag, како и стручното жири и познатите личности“.

Како и обично, победниците мораа да минат две пречки на патот до победата. Прво, читателите на Auto Bild и Bild am Sonntag ги избраа своите тројца фаворити во секоја категорија за финалето. Жирито од новинари, тркачки возачи и експерти за автомобили потоа го тестираа секој финалист на тркачката патека ДЕКРА-Лаузицринг, користејќи критериуми засновани на методот за тестирање Auto Bild. Со вкупно 3.221 поен, новата Opel Corsa-e на крај ја победи силната конкуренција кај „мал автомобил“ од Hyundai i20 на второто и VW e-Up на третото место, со предност од повеќе од 140 и 430 поени, соодветно.

Opel Corsa-e: електрична мобилност во својата најдобра форма

Со 100kW (136КС) и 260 Њутн метри вртежен момент уште од првото стискање на гаста, Corsa-e нуди најсовремена електрична мобилност. Со домет до 337 км според циклусот на WLTP, агилниот петосед е погоден за секојдневна употреба. Користејќи 100kW DC, батеријата од 50 kWh може да се полни брзо до 80 проценти од состојбата на полнење за 30 минути. Corsa-e е подготвен за сите опции за полнење – преку ѕидна кутија, брзо полнење или кабел за приклучоци за домаќинство.

Почетното ниво на Corsa-e веќе нуди автоматска контрола на климата со далечински управувач, електрична сопирачка за паркирање и старт без клуч, Мултимедија радио компатибилно со Apple CarPlay и Android Auto со 7-инчен екран на допир во боја, услуги на OpelConnect и дигитален кокпит. Вклучени се и системи како предупредување за судир напред со автоматско сопирање во итни случаи и детекција на пешаци, помош за одржување лента, препознавање на сообраќајни знаци и интелигентна контрола на патувањето, без плаќање на дополнителни трошоци.

Сегашната генерација на Corsa: најпродаван мал автомобил

Златниот управувач“ сега се гордее на местото во новaтa витрина за трофеи на Corsa. Жирито на АAUTOBEST веќе го прогласи најпродаваниот мал автомобил за „Најдобар автомобил за купување на Европа за 2020“ (Best Buy Car of Europe 2020)S. Во Германија, Corsa ја освои компактната категорија „Компаниски автомобил на годината“. Auto Bild и Computer Bild и ја доделија „Наградата за поврзан автомобил за 2019“ на новиот модел на Opel. Corsa-e е 18-ти добитник на Opel на „Златен управувач“, продолжувајќи ја долгата традиција.

1978 година – Opel Senator А: Првиот „Златен управувач“

Во 1978 година, брендот со „молња“ го освои својот прв „Златен управувач“ со Opel Senator. Презентиран на IAA во септември 1977 година, Senator беше наследник на легендарните модели Kapitan, Admiral и Diplomat и беше знаменосец на Opel до последниот „истрел“ во 1993 година. Senator од 1978 година беше достапен со три различни мотори – мотор од 2,8 литри со 103 kW / 140 КС, 3,0-литарски агрегат со 110 kW / 150 КС и најсилниот мотор 3,0-литарски мотор со 132 kW / 180 КС.

1979 година – Opel Kadett D: Наградувано вселенско чудо

Една година подоцна, Opel се врати на врвот на говорницата. Kadett D од 1979 година беше првиот автомобил со компактна класа на Opel со погон на предните тркала и го испорача вториот „Златен управувач“ на компанијата. Благодарение на попречните мотори и флексибилното погонско вратило што им недостасуваше, им понуди на патниците доволно простор и покрај компактните димензии и беше 126 мм пократок од претходникот. Покрај тоа, Kadett воведе и нови мотори со брегаста оска над главата. Четири цилиндричниот 1,3 литарски OHC мотор генерираше 44 kW / 60 КС или 55 kW / 75 КС. Покрај пространиот караван со зафатнина до 1.425 литри, Opel понуди две различни верзии на фастбек. Во јануари 1983 година следеше спортскиот Kadett GTE, со максимална брзина од 187 км на час и опремен со 1,8-литарски четирицилиндричен мотор кој развиваше 115 КС.

1981 година – Opel Ascona C: Добрите работи доаѓаат во тројка

Во 1981 година, на ред беше Opel Ascona C да ја донесе дома продуктите за производителот на автомобили со седиште во Риселсхајм. Тоа беше првиот автомобил од средната класа на Opel со погон на предните тркала и беше достапен како ночбек и караван. Погонскиот агрегат за Ascona C се состоеше од бензински мотори кои се движеа од 1,3 до 1,6 литри и 1,6-литарски дизел агрегат.

1982 година – Opel Corsa A: Мал автомобил, огромно влијание

Само 12 месеци подоцна, во 1982 година, сосема нов модел на Opel ги освои наградите „Златен управувач“ со Corsa A. Првиот мал автомобил на Opel се карактеризираше со пропорции во кратка должина од само 3,62 метри. Имаше смели лакови на тркала како рели-автомобил и исклучително низок коефициент на отпро на воздухот 0,36, што е веројатно рекордно за неговата класа. Corsa A беше дизајнирана да му се допадне особено на „главата на куќата“. Врвот беше Corsa GSi со 72 kW / 98 КС. Хечбек верзијата со две врати и ночнек линијата беа проширени во 1985 година со додавање на популарниот модел со пет врати. Corsa A стана високо признат топ-продажен модел со произведени 3,1 милиони единици.

1984 година – Opel Kadett E: Уште еден победник во компактната класа

Пет години по освојувањето на „Златниот управувач“ за прв пат, Kadett повторно ја зазеде пол-позицијата со својата нова генерација лансирана во 1984 година. Вториот Kadett со погон на предните тркала произведен од 1984 до 1991 година, беше апсолутен победник и исто така ја освои наградата „Автомобил на годината“ за 1984. Понатаму, Kadett е оценет како шампион во аеродинамика. Спортскиот GSi, со Cd 0,30, ги зачуди експертите, па дури и нормалниот хечбек седан постигна сензационална вредност од 0,32. Вкупно, шампионот во аеродинамиката беше продаден во 3,78 милиони примероци.

1987 година – Opel Senator B: За пени, за килограм

Opel Senator B исто така успеа да го повтори успехот на неговиот претходник. Заснован на погонот на задните тркала на Opel Omega, новиот предводник главно доаѓа со шест-цилиндрични мотори, а предничи 3-литарски реден мотор со 115 kW / 156 КС. Може да ставите паричка на нејзиниот раб во моторниот простор и паричката да не падне кога работи моторот. Подоцна, беше воведена 4-вентилска верзија на 6-цилиндричниот мотор со варијабилен систем за вшмукување Dual-Ram и имаше 150 kW / 204 КС.

1990 година – Opel Calibra: Спортистот блеска

Вистински шампион го освои „Златниот управувач“ во 1990 година: Купето кое го одзема здивот, со рекорден коефициент на отпор на воздухот од 0,26! Calibra беше достапнa со моќни мотори кои се движат од 85 kW / 115 КС до 150 kW / 204 КС. Opel Calibra Turbo со погон на сите четири тркала и забрзување од 0 до 100 km / h за само 6,8 секунди беше глазура на тортата. V6 мотор со 125 kW / 170 КС ја заокружи понудата. Во спортот, Calibra V6 ја освои круната во ITC на туристички возила  во 1996 година.

1994 година – Opel Omega B: Големиот автомобил го зема златото

Второто издание на Omega остави посебен впечаток кај жирито. Динамичниот дизајн, огромната просторност и новите V6 мотори со глави на цилиндрите од легура и до 155 kW / 210 КС ги импресионираа експертите. Новите системи на воздушни перничиња обезбедија високо ниво на безбедност за сите патници. Караванската верзија можеше да се пофали со бесконечен капацитет за товарење, што го прави идеален автомобил за семејства и занаетчии, додека ночбек верзијата беше оценета како репрезентативна деловна лимузина.

1995 година – Opel Vectra B: Огледало, огледало, на вратата

Највпечатлива одлика на Opel Vectra беа аеродинамичните ретровизори во облик што формираат хармонично единство со предниот дел на автомобилот – карактеристика на која жирито на „Златниот управувач“ едноставно не можеше да одолее. Vectra победи и заради своите нови и ефикасни бензински мотори кои се движеа од 1,6 до 2,6 литри со моќност помеѓу 55 kW / 75 КС и 125 kW / 170 КС. Од друга страна дизелските мотори со директно вбризгување со зафатнина што се движеа од 1,7 до 2,2 литри, даваат примерна потрошувачка, го имаа своето деби.

1999 година – Opel Zafira A: Уметник со брза промена до седум местаКој го измислил тоа? Opel! Да, компактното комбе што може да се претвори од комплетен седмосед во транспортер со импресивен максимален волумен (максимум 1.700 литри.) брзо (за само 15 секунди!) без отстранување на ниту едно седиште е идеја од Риселсхајм. Формулата се вика Flex7 и и помогна на Zafira да го добие „Златниот управувач“ во 1999 година. Благодарение на генијалниот концепт, седиштата исчезнуваат на подот на возилото кога е потребно. Флексибилното вселенско чудо импресионира и со компактни димензии и извонредна динамика на возењето.

2002 година – Opel Vectra C: Главен електричар

Третата генерација на Vectra успешно ја одбрани титулата освоена од неговиот претходник освојувајќи злато уште еднаш. Новиот автомобил од средна класа влезе во електронската ера, ги поврза своите системи преку кутија CAN (Controller Area Network) наместо преку кабелски поврзувања, и дојде со електрохидрауличен управувач. Силата на бензинските и дизелски моторите се движеа од 74 kW / 100 КС до 206 kW / 280 КС со зафатнина од 1,6 до 3,2 литри. Во 2004 година, Opel исто така ја опреми Vectra со активната суспензија IDS Plus со Контрола на континуирана амортизација (CDC), што обезбеди амортизерите да се прилагодат на преовладувачката состојба на возење.

2005 година – Opel Zafira B: Комплетирање на златната дузина

Втората генерација на Zafira продолжи да ги поставува стандардите со понатамошен развој на системот за седење Flex7 и повторно го освои „Златниот управувач“. Понатаму, беше класифицирано и како најбрзото комбе на планетата кога верзијата OPC со 177 kW / 240 КС го комплетираше кругот на патеката Нирбургринг Нордшлајфе за 8:54:38 минути. Имаше 240 КС под капакот на моторот и извонреден систем за управување со перформанси што помогнаа да се постигне ова рекордно време.

2009 година – Opel Astra J: Компактен дизајнерски дел

Во 2009 година, Astra J, вистинско дизајнерско парче, ги следеше стапките на вселенското чудо Kadett D и шампионот на аеродинамиката Kadett E, обезбедувајќи ја третата титула на Opel  во компактната класа на „Златен управувач“. Astra ја следеше новата филозофија за дизајн на Opel „Скулпторската уметност ја исполнува германската прецизност“. Дополнително, Astra J дојде со современи системи за асистенција како што се Opel Eye и AFL + системот за предни светла што можат да гледаат зад аглите. Адаптивната технологија FlexRide it помогна да се прилагоди на преовладувачката состојба на возење и патниците од предните седишта беа во можност да уживаат во возењето на сертифицирани од AGR (Кампања за поздрав грб) седишта.

2010 година – Opel Meriva B: Толку паметен, толку компактен, толку златен

Малиот брат на Zafira освои злато во 2012 година со Meriva B. Жирито беше убедено во разноврсниот систем на задни седишта FlexSpace и иновативниот систем на задните врати на задната шарка. FlexDoors овозможуваат лесен пристап до детските седишта во задниот дел и обезбедуваат удобен влез и излез за високите патници. Портфолиото на моторот нудеше голема моќност при ограничување на потрошувачката благодарение на намалувањето и турбо-полнењето. Силата се движеше од 55 kW / 75 КС до 103 kW / 140 КС.

2012 година – Opel Zafira Tourer: Салон на тркалаZafira беше придружувана од врвен партнер во Zafira Tourer и веднаш освои уште еден „Златен управувач“. Покрај флексибилниот ентериер, новата ѕвезда импресионира со удобност во внатрешноста, сончев покрив со панорамско стакло и иновации како радарска контрола на брзината и нагласена сигнализација за напред судир.

2015 година – Opel Astra K: Квантен скок

И победник е: Сегашната генерација на Astra се базира на целосно нова лесна архитектура на возила, се напојува исклучиво од ултрамодерни мотори и овозможува извонредна поврзаност преку интеграција на паметните телефони и личната поврзаност и OnStar помошник на услуги. Astra исто така ја продолжува традицијата на Opel да воведува карактеристики што претходно беа познати само од повисоките сегменти во компактниот сегмент. Сето ова резултираше со „Златен управувач“ во 2015 година.

2017 година – Opel Ampera-e: Шампион во електричниот домет

Opel Ampera-e ја напушта својата конкуренција со сопственото забрзување слично на спортски автомобил и далеку најдолгиот електричен домет во својот сегмент. Со едно полнење на литиум-јонската батерија од 60 kWh се минува растојание до 520 километри во согласност со Новиот европски циклус на возење (NEDC). А, Opel Ampera-e исто така импресионира кога е тестиран приближно на профилот на брзина дефиниран во циклусот на возење WLTP. Врз основа на овој развоен тест, инженерите проценуваат комбиниран опсег според WLTP од 380 километри. Ampera-e забрзува од 0 до 50 км / ч за само 3,2 секунди. Понатаму, Ampera-e долга 4,16 метри исто така нуди многу простор за најмногу пет патници плус простор за багажниот простор од 381 литар (1.274 литри кога седиштата се спуштени) – мешавина вредна злато.

2020 година – Opel Corsa-e: Електрифициран бестселер

Со шестата генерација на Corsa, најпродаваниот мал автомобил стана електричен. Благодарение на батеријата од 50kWh, Corsa-e може да помине до 337 километри со едно полнење (според циклусот WLTP1) и затоа е погоден за секојдневна употреба. Има простор за најмногу пет патници и основната верзија веќе располага со бројни високо-технолошки системи за помош. Сè по атрактивни цени, почнувајќи од околу 20.000 евра (во Германија, со вклучени стимулации). Opel ја прави електричната мобилност прифатлива.

Се вчитува...