Audi го претстави првиот автомобил со електричен погон на сите тркала во Нојбург. Audi e-tron FE04 ја отсликува трансформацијата на компанијата од класичен автомобилски производител во иновативен визионер на тркачката патека.
“По скоро 40 години успешно учество во мотоспортот на највисоко ниво, Audi сега станува првиот германски производител на автомобили кој се натпреварува во Формула Е, со цел да го тестира и унапреди развојот на нови технологии за производство”, вели Питер Мертенс, член на Одборот за менаџмент, Техничкиот развој, AUDI AG. “Следејќи ги quattro, TFSI, TDI, хибридниот погон и многуте други иновации, нашиот прв тркачки болид е предводник на нашата офанзива на производи во областа на електричните возила, кои ги надовестува Audi e-tron во 2018 година“. На интернационалниот саем за моторни возила во Франкфурт, Audi објави дека ќе има повеќе од 20 електрифицирани модели во својот опсег дури и пред 2025 година, вклучувајќи Plug-in-hybrids и целосно електрични автомобили.
Во Формула Е, на тимовите и на производителите им е дозволено да го развиваат погонскиот мотор кој се состои од мотор, пренос, делови од суспензијата и соодветниот софтвер. Комбинацијата на моторот и менувачот е централен дел од Audi e-tron FE04. Инженерите првенствено се фокусираат на дизајнирање на погонски агрегат со поголема ефикасност. За пренос на моќноста на тркалата, тимот Audi Sport ABT Schaeffler ќе користи високо ефикасен менувач со само една брзина во сезоната 2017/2018.
“Заедно со нашиот технолошки партнер Schaeffler, развивме потполно нов мотор“, вели шефот на Audi Motorsport – Дитер Гас. “Можете веднаш да дојдете до овој заклучок при првиот поглед кон новото јаглеродно куќиште на погонскиот мотор. Автомобилот, исто така, звучи поинаку, бидејќи ние пронаоѓаме нови можности во технологијата. “
Прогресивната нова основа со бела, метална зелена и црна боја визуелно го разликуваат Audi e-tron FE04 на прв поглед јасно од автомобилот во кој Лукас ди Граси ја освои титулата во шампионатот Формула Е во јули. За прв пат во својата кариера, 33-годишниот Бразилец влегува во нова сезона во бројот на автомобилот “1” на титулата бранител и по повод светската премиера во Нојбург, тој не дозволи да ја помине можноста за возење на нежно возбудливиот нов електричен тркачки автомобил на сцената.
Тимот на Лукас ди Граси е младиот Даниел Абт (24). Возачот од Allgäu е потпишан како фабрички возач на Audi. Даниел Абт ќе го вози бројот “66” со дополнителни црвени ознаки наменети за да им олеснат на гледачите да ги разликуваат автомобилите на двете болиди на Ауди еден од друг.
Од првиот ден, Лукас ди Граси и Даниел Абт формираат силно возачко дуо во Формула Е, кое во 33 трки до денес има постигнато 24 подиуми, шест победи и четири пол-позиции. И двајцата одлично се справуваат со својата четврта сезона на Формула Е.
Директорот на новиот тим и, како таква, лицето на тимот Audi Sport ABT Schaeffler во Формула Е е Алан Мекниш. Шкотланѓанецот веќе ја придружувал и го поддржал тимот на тркачките патеки во текот на третата сезона. Сега поранешниот официјален претставник на Формула 1, долгогодишниот фабрички возач на Audi и трикратниот победник на Ле Ман исто така официјално го води и го претставува тимот.
Audi e-tron FE04 ќе го направи своето деби на Формула E сезона во Хонг Конг на 2 декември 2017 година. Но, новиот електричен тркачки автомобил веќе ќе се види на тркачката патека во наредните денови. Овој петок и сабота, Audi го прикажува FE04 со Даниел Абт за воланот за време на деновите за Е-Мобилност Play на Red Bull Ring во Австрија. Потоа, од понеделник до четврток, Валенсија, Шпанија, ќе биде местото на единствените официјални претходни тестови на Формула Е. Двете Audi возачи ќе бидат тестирани таму.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА