Брзиот раст на пазарот за комбиња од средна големина ќе добие уште поголем поттик со третата генерација на Opel Vivaro. Од 2001 година, Vivaro има изградено силна репутација како носач на товар или канцеларија на тркала, со околу еден милион возила кои излегле од производната лента. Со големини прилагодени на различни потреби и бројни иновативни технологии, новиот Vivaro може да ја изврши секоја работа подобро од кога било досега. Во иднина, Opel исто така, ќе има одговорност за глобалниот развој на лесни комерцијални возила за целата PSA група.
Базирана на најсовремена платформа, која е достапна за нарачка од февруари 2019 година и во дилерската мрежа кон крајот на летото, Opel Vivaro нуди широк опсег во понудата прилагоден на потребите на клиентите – товарно возило, кабина за екипаж до шест патници , платформа шасија и Combi за превоз на патници, плус – за прв пат, три наместо две должина (4,60 метри, 4,95 и 5,30 метри). Со максимален капацитет на товарниот простор од 6,6 кубни метри, новиот Vivaro носи товар до 1.400 килограми – 200 килограми повеќе од својот претходник. Истото важи и за влечење: максималното оптоварување на приколката од 2.500 килограми е половина тон повисоко од порано. Само височината е скромна, при што повеќето варијанти изнесуваат околу 1,90 метри. Затоа, новиот Vivaro може да пристапи до места за паркирање во подруми или трговски центри со ниски покриви, што го олеснува товарењето и растоварањето.
Стабилноста и сигурноста на различни лизгави површини како кал, песок или снег – е обезбедена од напредниот IntelliGrip систем за контрола на тракцијата. Повисокото растојание на подлогата и заштитата на подвозјето се достапни со дополнителна поставеност на работното место. Opel, исто така, ќе го понуди новиот Vivaro со погон на сите тркала од Dangel штом ќе почнат нарачките.
Неограничениот пристап до товарниот простор е обезбеден од страна на широки странични и лизгачки врати. Особено практични се лизгачките странични врати кои за првпат кај Vivaro се отвораат автоматски. Движење на нозете кон сензорите е се што е потребно од надвор од возилото. Предмети со должина до 4,02 метри можат да се складираат безбедно со верзијата од 5,30 метри благодарение на оптоварувањето на Flex-Cargo под совозачкото седиште.
Во внатрешноста на новиот Vivaro, возачите и патниците се чувствуваат како да се во патничко возило: системите како Head up дисплеј, камера со 180 степени за задниот дел, предупредување за судир однапред, автоматско сопирање во итен случај и Cruise контрол придонесуваат за релаксирано возење. Благодарение на ергономската положба на седење, сите контроли се на лесен дофат на возачите. Тие се добро поврзани благодарение на најсовремените инфозабавни системи.
Со новиот Vivaro, Opel продолжува да го имплементира PACE! стратешкиот план со инвестирање во растечки сегменти на пазарот со големи количини. Веќе во 2020 година опсегот на ефикасни мотори ќе се прошири и ќе вклучува чисто батериска електрична верзија. Оттаму, Opel ќе започне со електрификација на своето LCV портфолио, а Vivaro не само што ќе биде подготвен за работа во селата или во урбаните периферии, туку исто така може да ја покрие многу дискутираната “последната милја” во внатрешните градови.
Три должини на FlexCargo: Флексибилен и интелигентен Vivaro
PSA групацијата е лидер во европскиот бизнис со LCV. Благодарение на споделената платформа, новиот Opel Vivaro доаѓа во три должини. Особено компактната верзија од 4,60 метри го затвора јазот меѓу комбе и сегментот на транспортери, а со дијаметар на вртење од само 11,3 метри е исто така многу агилен. Оваа варијанта веќе нуди капацитет на товар од 4,6 м3, што може да се зголеми на 5,1 м3 благодарение на практичното оптоварување на FlexCargo на страната на совозачот. Ова овозможува да бидат пренесеи предмети до 3,32 м долги наместо 2,16 метри. Верзиите од 4,95 м. и 5,3 м. имаат максимален карго капацитети од 5,8 и 6,6 м3, соодветно. Внатрешноста на Vivaro на тој начин удобно располага шини или панели до 3,67 или 4,02 метри во должина, како и бројни мали предмети во мноштвото простор за складирање околу возачката кабина.
Новата Vivaro генерација, со капацитет за влечење до 2.500 килограми, не е само разновиден транспортер туку исто така се претвора во канцеларија на тркала. Благодарение на FlexCargo, задниот дел од средното седиште се преклопува за да стане табела за документи, лаптоп или таблет.
Практичноста започнува со пристап до возилото. За да се влезе преку страничните странични врати, нема потреба да се става доле товарот или пакувања што се носи во рацете, бидејќи движење на стапалото е доволно за автоматски да се отвораат вратите (за прв пат се нудат лизгачки врати со сензорски контроли од новата генерација).
Целосно опремени: Најдобри технологии и системи за помош за возачот
Благодарение на мноштвото прилагодувања на седиштата – некои од нив електрични – лумбална потпора и потпирач за рака, кокпитот е ориентиран кон возачот и комотен како оној на патнички автомобил. Бројните системи за помош – необични во оваа класа – покажуваат дека истото важи и за безбедноста.
Vivaro е достапен со екран Head-up – уникатен во овој сегмент – така што возачите можат да ги видат сите важни информации и да ги задржат своите очи на патот. Дополнителните предна камера и системи базирани на радари вклучуваат:
- Lane Keep Assist – помош за држење на сопствената лента
- Traffic Sign Recognition – препознавање na сообраќајни знаци
- Drownsiness Alert – кој го советува возачот да се одмори по два часа непрекинато возење, или со следење на однесувањето на возењето, предупредува на поспаност преку визуелни и акустични сигнали.
- Adaptive Cruise Control – Адаптивна контрола на патувањето, која ја прилагодува брзината според онаа на возилото напред.
- Forward Collision Alert – Предупредување за судир напред, што дава предупредување од две нивоа за потенцијалen преден удар
- Automatic Emergency Braking – Автоматско сопирање во итен случај, со што може да се избегне несреќа или да се намалат нејзините ефекти.
Vivaro има ултразвучни сензори во предните и задните носачи. Тие го предупредуваат возачот на пречки при паркирање и следење на страничната слепа точка. Во зависност од нивото на опремата, сликата од задниот кадар се прикажува или во внатрешниот ретровизор или на седум-инчниот екран.
Мултимедијалното радио и мултимедијалниот Navi Pro инфозабавен систем доаѓаат со голем 7,0-инчен екран чувствителен на допир. И двете имаат телефонска интеграција преку Apple CarPlay и Android Auto. Мултимедија Navi Pro дополнително ја има европската навигација со 3D преглед.
Новата привлечност на Виваро не се базира само на способноста за носење на товар и технологиите слични на патнички автомобили. Во прилог на најсовремените мотори, менувачите со „мазно“ менливање, како што е автоматски менувач со осум брзини, придонесуваат за ефикасност и удобност – е многу важно, особено за пазарот на флота продажба.
Сервисните интервали до 50.000 км дополнително ги намалуваат оперативните трошоци. Карактеристиките како што се високо позиционираните фарови и максималната висина од 1,90 метри за повеќето варијанти го намалуваат ризикот од оштетување, на пример за време на паркирањето. Сето тоа што ја прави новата генерација Vivaro како еден од најекономичните конкуренти на пазарот.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА