Од денес започнува иднината на луксузната класа: Новиот Ауди А8 го прави своето светско деби на Самитот на Ауди во Барселона. Во својата четврта генерација, водечкиот модел повторно претставува репер за Vorsprung durch Technik – со нов дизајнерски јазик, иновативен концепт на екран на допир и систематски електрифициран погон. Audi A8 е исто така првиот производствен автомобил во светот кој е развиен за високо автоматизирано возење. Од 2018 година, Ауди постепено ќе ја преземе пилотираната функција за возење, како што е пилотот за паркирање, пилотот на гаража и пилот-сообраќај во производството.
Доајен стил: надворешен дизајн
Audi A8 е стилски дефиниран. Овој модел ја означува новата ера на дизајн за целиот бренд. Предниот крај со широката, исправена решетка Singleframe и флуидното, мускулно тело ја симболизираат спортската елеганција, софистицираност и прогресивен статус. Новиот A8 го испорачува ветувањето од студијата за дизајн на Audi. Луксузниот седан поседува моќно присуство – било во верзијата со 5,17 метри (17,0 стапки) или A8 L, која има подолго меѓуоскино растојание од 13 сантиметри (5,1 инчи).
Брендот Audi е познат во целиот свет по својата спортска привлечност, лесна конструкција и Quattro трајниот погон на сите тркала, а дизајнот на новиот A8 ги пренесува овие вредности. Избалансираните пропорции ги истакнуваат сите четири тркала подеднакво. Мускулните облици над сводовите на тркалата даваат визуелно изразување на погонот Quattro. Гледано од страна, крајот на исправениот дел во комбинација со нежно наклонетиот заден дел креира визуелна напнатост. Водечкиот модел го прогласува својот идентитет и ден и ноќ, потпирајќи се на впечатливите HD Matrix LED фарови со Audi ласерско осветлување и LED светлосниот појас комбиниран со задните светла на OLED технологијата. Тие произведуваат уникатни светлосни анимации додека возачот се приближува и го напушта автомобилот.
Луксузен лаунџ: ентериер
Слободата е главната карактеристика која го дефинира дизајнот со нов луксузен аранжман. Ова ја објаснува сличноста и споредбата на А8 со раскошен и простран лаунџ. Споредено со претходниот модел, тој е сега значително зголемен во должина и во двете верзии на телото.
Најкласичното седиште во новиот модел на Audi е во задниот десен агол – опционалното седење за релаксација во A8 L, кое доаѓа со четири различни опции за прилагодување и потпирач за нозе. Во ова седиште, патникот може да ги загрее и масира стапалата на нозете на единица со повеќе поставувања вградени во задниот дел на предното седиште. Новите комфорни потпирачи за глава го дополнуваат искуството. Задните патници, исто така, можат да контролираат низа функции, како што се амбиентално осветлување, новите HD Matrix читални светла и масажа на седиштата, плус можност за приватни телефонски повици преку посебна оперативна единица. Далечинскиот управувач на задното седиште, со својот OLED дисплеј голем како паметен телефон, е отстранлива единица сместена во средишниот потпирач за раце.
Респонзивност на допир: контроли
Внатрешната архитектура е јасна и со строго хоризонтална ориентација. Audi ги пренесува стандардите за висок квалитет во дигиталната ера со радикално нов оперативен концепт. Тоа го остварува со познатото ротирачко копче и екран на допир како кај претходниот модел. Таблата со инструменти се состои во голема мера од копчиња и прекинувачи. Во центарот е 10,1-инчен екран на допир кој, кога е исклучен, речиси невидливо се вклопува во високо-сјајниот црн опкружувачки фон благодарение на црниот панел.
Корисничкиот интерфејс се појавува штом автомобилот се отвори. Возачот го контролира инфозабавниот систем со контрола на прстот на големиот екран. Тие можат да го користат вториот екран на допир на централната тунелна конзола за да пристапат до функциите за климатизација и удобност, како и да внесуваат текст влезови. A8, исто така, може да се вклучи во интелигентен разговор. Возачот може да активира низа функции во автомобилот користејќи нова, природна форма на гласовна контрола. Информациите за дестинациите и медиумите се достапни или можат да се испорачаат од облакот со LTE брзина. Широкиот опсег на содржините на Audi, исто така, вклучува препознавање на сообраќајни знаци и информации за опасностите – иновативниот автомобил до -до-X услуги кои се потпираат на интелигенцијата на флотата Ауди.
Опсежно оптимизирана навигација е уште една нова функција: тоа е авто-учење, засновано само на возењето. Ова му дава на возачот интелигентни предлози за пребарување. Картата исто така вклучува и детални 3D модели на големите европски градови.
Светска премиера: пилотско возење на Audi A8
Новиот A8 е првиот производствен автомобил кој е развиен специјално за високо автоматизирано возење. Пилотот за сообраќајниот метеж на Audi AI ја презема одговорноста при споро возење низ сообраќај до 60 км / ч на автопати каде што физичката бариера ги дели двата коловози. Системот се активира со помош на копчето AI на централната конзола.
Од техничка гледна точка пилотот на сообраќајниот метеж е револуционерен. Во текот на пилотираното возење, централниот контролор за помош на возачот (zFAS) сега трајно пресметува слика на околината со спојување на податоците на сензорот. Како и радарските сензори, предната камера и ултразвучните сензори, Audi е првиот производител на автомобили, кој исто така користи ласерски скенер.
Ауди AI далечинскиот пилот за паркирање и пилотскиот гаражен пилот Ауди АИ автономно го насочуваат A8 во и надвор од паркинг простор или гаражата, додека маневрирот го следи возачот. Возачот не треба да седи во автомобилот. Тие го стартуваат соодветниот систем од нивниот паметен телефон користејќи ја новата апликација myAudi. За да го следат маневрирањето за паркирање, тие го држат копчето Audi AI притиснато за да го гледаат екранот во живо од 360 степени камери на нивниот уред.
Нова димензија: суспензија
Со целиот пакет иновации, суспензијата повторно ги ревидира границите на она што е физички возможно. Една таква иновација е динамичкото управување на сите тркала, кое го комбинира директно, спортскиот управувач со непоколебливата стабилност. Соодносот на управување на предните тркала варира како функција на брзината; Задните тркала се вртат во однос на насоката на управување, во зависност од опсегот на брзината. Ракувањето на автомобилот станува уште подинамичен и прецизен со спортскиот диференцијал.
Втората нова технологија, активна суспензија на Audi AI, е целосно активен систем за потпирање. Во зависност од желбите на возачот и состојбата во возењето, тој е способен за подигнување или спуштање на секое тркало одделно со електрични активатори.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА