Клиентите во Русија можат да ги нарачаат успешните Opel Grandland X SUV од Ајзенах и Zafira Life. PSA Групацијата започна со редовното производство на семејниот ван Zafira Life во својата фабрика во Калуга, околу 200 километри југо-западно од Москва. Моделите на Opel Vivaro за локалниот пазар ќе ја активираат производната линија во Калуга од почетокот на 2020 година.
„Значителното зголемување на нашиот профитабилен извоз е еден од клучните столбови на нашиот PACE! план на компанијата. Сега напредуваме во оваа област со нашиот кам-бек во Русија “, рече извршниот директор на Opel, Мајкл Лохшелер. „Постепено ќе ја зголемуваме нашата посветеност во земјата во наредните години. Ова вклучува понуда на поширок спектар на производи. Во наредните години, ќе има барем едно големо лансирање на Opel годишно. Како и на секој пазар, нашиот главен приоритет е да растеме профитабилно со високо ниво на задоволство на клиентите. “
„Opel се враќа во Русија и ова е фантастичен кам-бек. Тоа е придобивка што можеме да ја користиме фабриката во Калуга и локално да произведуваме од самиот почеток. Среќни сме што им нудиме на руските клиенти конкурентен и висококвалитетен производ, кој се заснова на најдобриот развој на германскиот инженеринг “, рече Пол Вилкокс, извршен директор на регионот за Евроазија.
Германскиот бренд има долгогодишна традиција и одлична репутација во Русија. Со својот кам-бек на рускиот пазар, Opel ќе го зајакне присуството на PSA Групацијата во регионот на Евроазија. Русија е голем, стратешки важен и привлечен пазар со многу потенцијал.
Првично, 11 дилери во поголемите руски градови како Москва, Санкт Петербург, Ставропол, Ростов, Рјазан, Тјумен или Нижни Новгород ќе бидат партнери на Opel. Овој број ќе се зголеми двојно веднаш следната година и понатаму ќе расте.
Широката офанзива за извоз е еден столб на стратешкиот PACE! план на Opel / Vauxhall, што ќе и помогне на компанијата да стане одржливо профитабилна. Одлуката за повторно влегување на рускиот пазар – откако замина за време на тешката економска криза во 2015 година – е дел од овој план со цел развој на брендот и во Европа и на глобалниот пазар. Целта е да се генерираат 10 проценти од вкупниот обем на продажба на Opel надвор од европскиот основен пазар до средината на 2020-тите.
За да се постигне ова, брендот уште повеќе го зајакнува своето присуство на извозните пазари во Азија, Африка и Јужна Америка каде што е присутен денес и ќе влезе во повеќе од 20 нови извозни пазари до 2022 година. На пример, Opel ќе извезува возила во Колумбија и Еквадор веќе од следната година.
Комерцијален текст
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА