Развојот на погонскиот мотор за првиот Porsche Formula E автомобил влегува во финалната фаза. Производителот на спортски автомобили со седиште во Штутгарт ќе влезе во ABB FIA Formula E шампионатот во ноември. Меѓународната автомобилска федерација (FIA) ќе го изврши хомологирањето ова лето. По ова, не може да се направат понатамошни промени на компонентите на погонот за шестата сезона. Континуираната инфограграфска серија “Патот до Formula E” ја покажува моменталната состојба на игра.
Развојот на погонскиот мотор е од централно значење за влезот на Porsche и е одлучувачки конкурентен фактор.
ПОГЛЕДНЕТЕ ГО И Порше ИНФОГРАФИКОТ.
Во однос на контрола на трошоците, Formula E ја обезбедува шасијата на автомобилот и стандардната батерија, додека сите погонски компоненти се индивидуални концепти на производителите, што значи дека Porsche може да се движи по својот пат кога станува збор за развивање на клучните технологии. Ова вклучува електричен мотор, инвертер, brake-by-wire system (систем на сопирачки по жица) , пренос, диференцијал, дигалки и компоненти на суспензија поврзани со репараксијата, како и системот за ладење и контролната единица.
„Со изградбата на автомобилот Porsche Формула E во јануари, направивме голем напредок во развојот и тестирањето. Ние можеме да продолжиме да ги оптимизираме неговите компоненти до хомологацијата за да се осигуриме дека сме совршено подготвени за нашата прва сезона на Formula E. Симулационата работа е особено корисна во, да речеме, оптимизирање на управувањето со енергија. Сепак, вистинските услови преовладуваат само на тркачката патека. На пример, не е можно целосно точно да се симулира возењето преку ивичници во симулаторот или на клупата за тестирање. Управувањето со гумите и однесувањето на сопирачките, исто така, најдобро се истражуваат на тркачката патека. Ние сме точни на распоредот: со долги тест возења на тркачки патеки, континуирана работа во симулатор и тестови на тест клупата. Добивме важни податоци и сознанија за развојот на Porsche погонскиот мотор со комбинација на сите овие достапни извори”– вели Малте Хонеке, технички лидер на проектот.
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии), како и нивно линкување НЕ е дозволено без согласност од Редакцијата на ЕКИПА