Планот функционира: Опел да биде одржливо профитабилен, електричен и глобален

Opel / Vauxhall се враќа на вистинскиот правец една година по презентирањето на стратешкиот план.

“‘PACE’! функционира! Opel ќе биде одржливо профитабилен, електричен и глобален. Ова е нешто на што секој вработен може да биде горд. Успеавме да се реорганизираме во последните дванаесет месеци и го сменивме нашиот начин на размислување. Ние направивме профит од 502 милиони евра во првите шест месеци од 2018 година и продолжуваме да работиме напорно на нашиот успех “, истакна Главниот Извршен директор на Opel, Мајкл Лохшелер.

Едно важно ниво за одржлив економски успех е подобрената конкурентност во сите области на компанијата. Opel успеа да ги намали фиксните трошоци за 28 отсто во првата половина од годината. Потпишани се дополнителни договори за подобрување на конкурентноста со социјалните партнери на сите ниво. Ова овозможи значително подобрување на односот помеѓу трошоците за работна сила и приходите. Компанијата, исто така, го испорача ветувањето да го насочи својот висок менаџмент: таквите менаџерски позиции беа намалени за една четвртина во текот на минатата година. Opel јасно стои зад својата цел да избегне затворање на фабриките. Инвестициите се прават на различни локации и повеќе фабрики веќе добиле алокација на нови производи.

Opel исто така има поголема корист од интеграцијата во PSA групацијата. Возилата базирани на заедничките мулти-енергетски платформи се до 50 отсто поекономични во развојот, а во исто време има и подобрување на квалитетот. Широката синергија се постигнува и во многу други области на компанијата – како што се создавање на интегрирани трговски структури во многу европски земји, како и глобални функции.

Во меѓувреме, Инженерскиот центар во Риселсхајм ја зацврсти својата позиција во мрежата Groupe PSA R & D: Покрај 15 центри на компетентност со глобална одговорност (вклучувајќи седишта, горивни ќелии и напредни системи за помош на возачот) за целата група, инженерите од Риселсхајм, исто така, имаат лидерство во развој на лесни комерцијални возила и новото семејство на четирицилиндрични бензински мотори. Opel исто така, ги објави плановите за стратешко партнерство со Segula Technologies за заштита на квалификувани работни места во Риселсхајм и Дуденхофен. До 2000 вработени на Opel би се приклучиле на давателите на инженерски услуги. Договорената заштита против отпуштањето до јули 2023 година ќе остане  во сила.

Таргетите на СО2 ќе се исполнат благодарение на зголеменото ниво на електрификација.

Имајќи пристап до софистицираните платформи на Grupe PSA и погонските технологии, е основа за широката електрификација на портфолиото на Opel. Четири возила веќе ќе бидат електрифицирани во 2020 година. Ова ја вклучува и новата Corsa во електрична варијанта со чиста батерија, заедно со првиот хибрид на plug-in на Grandland X PHEV. Овие возила се составен дел од офанзивата на производот на Opel.

Компанијата ќе понуди вкупно осум нови модели на пазарот во наредните две години. Ќе има електрична верзија на секој модел на Opel во 2024 година. “Оваа офанзива силно ќе придонесе за исполнување на строгите ограничувања на CO2 поставени од ЕУ”, рече Лохшелер. Инфраструктурата за наплата е клучен фактор за развој на електрификација. Затоа, Opel ќе придонесе за проектот за инфраструктурна наплата во седиштето на компанијата заедно со партнери како што е градот Руселсхајм.

Уште еден клучен столб на PACE! стратешкиот план е понатамошно зајакнување на брендот, како и јасен фокус на профитабилни сегменти и пазари. Opel веќе дава преглед на имиџот на брендот и дизајнерската филозофија на иднината со GT X Experimental. Opel ќе застане уште повеќе за вредностите на Германски, пристапни и возбудливи движења напред. “Opel ќе остане Германец, Vauxhall ќе остане Британски. Ќе продолжиме јасно да се разликуваме од нашите француски сестрински брендови “, додаде Лохшелер.

Првите конкретни резултати од зајакнатиот бренд се веќе видливи: Освен значително подобрениот микс на каналот за продажба, тоа е особено зголемената моќност на цените што влијаеа на добар финансиски резултат во првите шест месеци од 2018 година. Понатаму, лојалноста на клиентите е значително подобрена во споредба со 2016 година.

Фокус на лесни комерцијални возила за да се обезбеди зголемување на пазарниот удел

На друго место, Opel го напаѓа сегментот на профитабилните лесни комерцијални возила со поголема енергичност од кога било досега. На среден рок, компанијата сака да го зголеми својот пазар на исто ниво како и во сегментот на патнички автомобили. Ова ќе биде овозможено со подобрување на договорите за дилерство (секој продавач на Opel сега може да продава и лесни комерцијални возила) и комплетно обновено портфолио. Неодамна лансираниот нов Opel Combo веднаш успеа да ја освои престижната награда “Меѓународен ван на годината”. Opel веќе доби 25.000 нарачки откако беа отворена можноста за тоа во средината на септември. Ова значи дека компанијата веќе презела повеќе нарачки за новиот Combo отколку што имаше регистрација за претходникот од цела Европа во целата 2017 година. Исто така, новата Opel Vivaro ќе биде лансиран во 2019 година.

Офанзивата на неевропските извозни пазари, исто така, добива интензитет. Новите договори се потпишани со силни увозници во многу земји, како што се Мароко, Тунис или Јужна Африка. Веќе во текот на овој месец, Opel ќе започне со склопување на Grandland X за африканскиот пазар во новата фабрика во Намибија. За првпат, широка понуда за лизинг со целосна услуга – под покривот на марката FreeeMove беше лансирана и на европските пазари во последниве недели. Ова, исто така, ќе придонесе за понатамошен важен стимул за раст.

Мајкл Лохшелер продолжува да нагласува дека имплементацијата на PACE! останува највисок приоритет за целата организација. “Ние ќе продолжиме да ги вложуваме сите наши напори во PACE! и ние ќе бидеме успешни како германски бренд”.

 

Комерцијален текст 

 

Се вчитува...