Најефикасната Опел Астра во историјата (ФОТО)

Благодарение на одличната аеродинамика, како и на високо ефикасните нови мотори и пренос, новата генерација на Opel Astra поставува стандарди за ефикасност и ниски емисии. Во споредба со претходниот модел, количеството на CO2 е намалено до 19 проценти, со што Astra е на врвот во компактната класа. Сегашната генерација на Astra веќе влегува во нова ера на својата премиера и беше избрана за Европски автомобил на годината за 2016 година со својот лесен дизајн (200 килограми полесен од претходникот) и врвни технологии од повисоките класи. Astra поставени нови одредници. Opel продолжува да ја следи оваа стратегија со ултра модерни нови генерации на високо ефикасни и лесни бензински и дизел агрегати 1.2 – 1.5 литарски мотори со три цилиндри што произведуваат 77kW (105 КС) до 107kW (145 КС), со што Astra со пет врати и Sport Tourer ги прави вистински шампиони во штедење на гориво и CO2 (NEDC1 потрошувачка на гориво: град  6,1 – 4,5 л / 100 км, екстра-урбан 4,0 – 3,1 л / 100 км, комбинирано 4,8 – 3,6 л / 100 км, 115-96  г/км CO2; WLTP2 комбинирано: 5,9 – 4,4, 139-117 г / км CO2; прелиминарните податоци). Основните мотори веќе имаат шестстепен рачен менувач како стандард. Автоматскиот менувач со девет брзини е опционален.

Прецизниот развој во воздушен тунелот исто така придонесе за намалување на потрошувачката на гориво и емисиите на CO2. Како резултат на тоа, новата Astra е една од најаеродинамичните компактни автомобили на пазарот.

Со 0,25 CD, Sports Tourer припаѓа на автомобили со најниска стапка на коефициентот на аеродинамика во светот, додека хечбекот со пет врати води класата со 0,26 Cd.

Аеродинамичните стандарди се постигнати преку бројни мерки, вклучувајќи го капакот на моторот, дефлектор за контролата на задната оска. Горниот и долниот дел од новата решетка на ладилникот Astra автоматски се отвора и затвора независно еден од друг, што дополнително го подобрува фронталниот проток на воздух. Оптимизацијата на подвозјето го подобрува коефициентот на аеродинамиката со намалување на турбуленцијата.

Динамичната шасија на Astra е дополнително развиена. Новите амортизери ја зголемуваат удобноста. Опционалната спортска шасија содржи поцврсти амортизери, подиректно управување и Watts линк на задната оска.

„Ние се фокусиравме на намалување на потрошувачката на гориво и емисиите за време на развојот на новата Astra“, вели Кристијан Милер, генерален директор на инженерскиот оддел. „Благодарение на одличната аеродинамика, како и на новите генерации на мотори и пренос, ги намаливме емисиите на CO2 до 19 проценти. Ова е огромен чекор кон добивање поголема корист на нашите клиенти, кои исто така можат да профитираат од помали трошоци за одржување. Ова ја става новата Astra на врвот во својата класа”.

Благодарение на технологиите за намалување на емисиите  како бензински филтер за честички (GPF) и дизелската селективна каталитичка редукција (SCR), сите нови мотори на Astra веќе ги исполнуваат Еуро 6d нормите. Сите алуминиумски мотори на дизел и бензин се стандардни со стоп / старт технологијата.

Но, новата Opel Astra, која веќе ќе може да се нарача за неколку недели може да се пофали со аеродинамиката и моторната технологија. Исто така, доаѓа со многу други врвни технологии, од нова камера за предната и задна страна, до дигиталниот брзиномер и следната генерација на инфозабава. Системот за итни повици Е-Call e вклучен. По избор е достапен безжичен полнач во централната конзола за паметни телефони.

Новиот преден изглед на Astra импресионира со решетка и 3D изгледoт. И додека ентериерот се преобразува во концертна сала со опционален високомоден звучен систем Boseе, Astra гo привлекува вниманието со опционалниот High Gloss Black Pack.

Шампион за ефикасност: до 19 проценти пониски емисии на CO2

Новиот турбо бензински и дизелски мотори, кои се економични, се главно одговорни за примерна ефикасност. Бројките на ниска потрошувачка и CO2 исто така се овозможени од модерниот шест-брзински мануелен менувач, седум степениот менувач со променлива пренос (CVT) и – за прв пат во Opel – нов девет брзински автоматски менувач.

Компактните, три цилиндрични турбо бензински мотори се достапни со 1,2 и 1,4 литри. Моќноста е од 81kW (110 КС) до 107kW (145 КС) и максимален вртежен момент 195-236 Нм, со што е постигнат одличен баланс помеѓу перформансите и ефикасноста (NEDC1 потрошувачка на гориво: урбано 6,1 – 5,4 л / 100 км екстра-урбано 4,0 – 3,8 л / 100 км, комбинирано 4,8 – 4,4 л / 100 км, 110-101 г / км CO2; WLTP2 комбинирано: 5,9 – 5,2, 136 – 120 г / км CO2; прелиминарните бројки). Astra 1.2 е во комбинација со лесно менувањето на шест-брзински мануелен менувач, додека Astra 1.4 е достапна исклучиво со нов седумстепен менувач постојан променлив пренос (CVT). Со CVT, возачите на Astra можат да уживаат во удобноста на автоматското менување на степените на пренос или сами да ги менуваат брзините преку палката на менувачот.

Интеграција на водено ладен издувен колектор во главата на цилиндерот придонесува за брз загревање н амоторот, што го намалува издувните гасови кај студениот старт.

Бензински мотори 1.2 1.2 1.2 1.4
сила (kW/hp) @ rpm 81/110 @ 4,500 96/130 @ 5,500 107/145 @ 5,500 107/145 @ 5,500
Вр. момент (Nm @ rpm) 195 @ 2,000-3,500 225 @ 2,000-3,500 225 @ 2,000-3,500 236 @ 1,500-3,500
емисија Euro 6d Euro 6d Euro 6d Euro 6d
пренос 6-брзини рачен 6-брзини рачен 6-брзини рачен 7-брзони CVT
Прелиминарни NEDC1 потрошувачка на гориво (л/100 км)
–       урбан

–       екстра урбан

–       комбиниран
– CO2 г/км

5.6-5.4

4.0-3.8

4.6-4.4

105-101

6.1

4.0

4.8-4.7

110

Прелиминарни WLTP2 потрошувачка на гориво комбинирано
–       л/100 км

–       CO2 г/км

5.5-5.2

127-120

5.9-5.7

136-132

Во споредба со претходниот модел, потрошувачката на гориво и бројките на CO2 на 81kW (110 КС), 96kW (130 КС) и 107kW (145 КС) Astra се намалени за повеќе од пет проценти, околу 19 проценти и повеќе од 15 проценти, соодветно кај секој модел.

Типично за Opel е одличниот одговор на бензинските мотори – при 1500 вртежи во минута, 90 проценти од максималниот вртежен момент е веќе достапен во рок од 1,5 секунди од притисокот на педалата за гаста.

Висока ефикасност: помалку од 100 г / км CO2 од новиот Astra турбо-дизел

 Трицилиндричнот 1.5-литарски дизел мотори на Astra нудат 77kW (105 КС) и 90kW (122 КС), како и 260-300 Nm вртежен момент (потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 5,5 – 4,5 л / 100 км, екстра-урбано 3,7-3,1 л / 100 км, комбинирано 4,3 – 3,6 л / 100 км, 115-96 г /км CO2, WLTP2 комбинирано: 5,3 – 4,4, 139-117 г / км CO2, прелиминарни бројки). Системот за вбризгување комон реил функционира до 2.000 бари.

Дизел мотор 1.5D 1.5D 1.5D
Сила (kW/КС) @ rpm 77/105 @ 3,250 90/122 @ 3,500 90/122 @ 3,500
Вр. момент (Nm @ rpm) 260 @ 1,500-2,500 300 @ 1,750-2,500 285 @ 1,500-2,750
Емисија Euro 6d Euro 6d Euro 6d
Пренос 6-брзини рачен 6-брзини рачен 9-брзини автоматски
Прелиминарна NEDC1 потрошувачка на гориво (л/100 км)
–       урбан

–       екстра урбан

–       комбинирано
– CO2 г/км

4.6-4.5

3.1

3.6

96

5.5-5.3

3.7-3.5

4.3-4.2

115-110

Прелиминарна WLTP2 потрошувачка на гориво комбинирано
–       л/100 км

–       CO2 г/км

4.7-4.4

124-117

5.3-4.9

139-130

Во споредба со претходниот модел, потрошувачката на гориво и бројките на CO2 од дизелите од 77kW (105 КС) и од 90kW (122 КС) се намалени за 17 проценти, односно околу 10 проценти, соодветно.

Наместо прецизен, шест-брзински мануелен менувач, најмоќниот дизел е опционално достапен со непречено менување на новиот деветстепен автоматски менувач, кој дебитира во Opel во моделот Astra.

Дизел моторите имаат електрично-активиран турбополнач со варијабилни геометриски турбински крила (VGT) и, слично на нивните бензински колектори, рамномерно вратило во блокот за дополнителна префинетост. Исто така, издувниот колектор е исто така интегриран во главата на цилиндерот.

Оптималното кај издувниот систем на Astra 1.5 дизелот испорачан е со систем за редукција, кој се состои од пасивен оксидациски катализатор, AdBlue инјектор, SCR катализатор и филтер за дизелски честички (DPF).

Целосно дигитално: нова предна и задна камера, дигитален брзинометар

 Opel Astra веќе нуди портфолио на најсовремени технологии и системи за помош кои не се нудат кај  конкуренцијата во оваа класа на возила – првенствено, IntelliLux LED® матрикс интелигентни светла без отсјај. Обемната понуда исто така вклучува и системи како што се адаптивен круз контрол, предупредување за држење растојание, предупредување за преден судир со автоматско сопирање во случај на опасност, препознавање на сообраќајни знаци и држење на сопствена лента и уште некои други. Исто така се достапни и ергономски седишта со вентилација и масажа со AGR-сертификат (Aktion Gesunder Rücken e.V.). Astra исто така е високо дигитализирана со нова опционална хај-тек фронтална камера, како и камера за поглед назад.

Новата предна камера е помала, но помоќна од порано благодарение на побрз процесор. Сега не само што ги препознава возилата, туку и пешаците – што е важен безбедносен бонус. Освен тоа, благодарение на камерата со висока резолуција, кај препознавањето на сообраќајни знаци сега возилото може да обработува уште поголеми сообраќајни знаци и да ги прикаже како симболи на екранот. Дигиталната задна камера која е достапна заедно со новиот Multimedia Navi Pro инфозабавен систем е исто така помоќна. Погледот на сообраќајот зад возилото на мониторот е поизразен и прецизен; контрастите се повеќе видливи во темница.

Клиентите на Astra уживаат врвна поврзаност со системите компатибилни со Apple CarPlay и Android Auto, Multimedia Radio, Multimedia Navi и Multimedia Navi Pro. Тие припаѓаат на најновата генерација на инфозабава – попаметно, побрзо и поинтуитивно. Највисокото ниво на мултимедијалниот Navi Pro – како во Opel Insignia – има осветлен екран во боја од осум инчи и може да се управува со гласовна контрола. Поврзаните услуги за навигација со информации за сообраќајот во реално време и онлајн ажурирање на картите го прават патувањето порелаксирано. Самиот навигациски дисплеј се појавува со редизајнирани симболи со посвеж и посовремен изглед. Истото важи и за групата инструменти: возачите во новата Opel Astra се први што имаат дигитален брзинометар.

Опционално достапна е функцијата за итен повик за E-Call. Ако е потребно, помошта доаѓа со само неколку секунди со притискање на црвеното копче. Ако се активираат затегнувачите на ремените или воздушните перничиња, системот автоматски ќе направи итен повик.

 Удобно возење: безжично полнење и Bose аудио систем

Удобноста е врвен приоритет во новата Astra. Практична функција кога патувате: компатибилните паметни телефони сега можат да се полнат индуктивно преку безжично полнење. Се што треба да направите е да го вметнете вашиот паметен телефон во отворот што е даден во средишната конзола.

Новата Astra се претвора во концертна сала со опционалниот аудио систем Bose. Вкупно седум звучници, вклучувајќи и RichBass сабвуфер обезбедуваат оптимално задоволство при слушањето. Возачот и патниците се опкружени со богат звук – без разлика каде се наоѓаат во возилото. Дополнително, преку дигиталниот засилувач може да се зачуваат до осум различни звучни профили – во зависност од вкусот и преференците на оној што е внатре.

Последно, но не и помалку важно, новата Astra воведува уште една функција за удобност што го прави возењето во студената сезона попријата и побезбеда: греење на шофершајбната. Речиси невидливите жици на шофершајбната осигуруваат дека возачите на Astra ќе имаат јасен поглед на патот по ладните денови и дека ветробранското стакло повеќе нема да се замаглува.

1 Споменатите бројки за потрошувачката на гориво и CO2 се утврдени според новата светска хармонизирана постапка за испитување WLTP (Регулатива ЕУ 2017/948), а релевантните вредности се преведени во NEDC за да се овозможи споредливост со другите возила. Ве молиме контактирајте со вашиот продавач за најновите информации. Вредностите не ги земаат предвид и условите за возење, опремата или опциите може да варираат во зависност од формата на гумите.

2 Податоците за потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 се наведени во согласност со хомологијата на WLTP (регулатива ЕУ 2017/948). Од 1 септември 2018 година, новите возила се одобрени со употреба на WLTP, што е нова, пореална постапка за испитување за мерење на потрошувачката на гориво и емисијата на CO2. WLTP целосно го заменува Новиот европски циклус (NEDC), кој беше тест постапка што се користеше претходно. Поради пореални услови за тестирање, потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 измерени според WLTP се во многу случаи повисоки во споредба со оние измерени според NEDC. Потрошувачката на гориво и

Бројките за емисија на CO2 може да варираат во зависност од специфичната опрема, опции и формат на гумите.

Се вчитува...